Richtlijnen bestelprocedure

1. Log in met uw eID en PIN code op het e-Procurement platform:

    https://my.publicprocurement.be/um/home.action

 

2. Ga naar de module “e-Catalogue” en zoek het contract LPA/2017/295 op. Om dan in het dossier onderstaande stappen te kunnen zetten.

 

3. Raadpleeg de rubriek “Catalogi”. Hier vindt u een algemeen overzicht van het producten- en dienstenaanbod.

 

4. Raadpleeg de rubriek “Aanvullende Informatie” In deze rubriek vindt u de contractuele voorwaarden alsook het aanvraagformulier en de richtlijnen van de bestelprocedure.

 

5. Raadpleeg de rubriek “Organisaties”. In deze rubriek kan u de organisaties terugvinden die in aanmerking komen.

 

6. Om toegang te krijgen tot de online catalogus dient u een online aanvraagformulier in te vullen. U ontvangt een persoonlijke login indien uw organisatie aan de voorwaarden voldoet.

Klik hier voor online aanvraagformulier

 

7. U kan de online catalogus raadplegen met details over de producten/diensten:

solutions.securitas.be

 

8. Voor administratieve/contractuele vragen – mail naar mevr. Peggy Hens:

Peggy.Hens@politie.antwerpen.be

 

9. Voor inhoudelijke/technische vragen en offertes op maat – mail naar

Securitas Sales Team: polcat@securitas.be

Door verder te surfen op deze website van Securitas NV, gaat u akkoord met onze cookie-policy. Meer informatie vind u in onzePrivacy Statement